viernes, 19 de enero de 2007

LA PASSIÓ PER UN GOS


Ja fa temps que tinc un gos.
Quan era petita volia un gos amb un gran deliri.
M’encantaven els gossos i patia perquè em pensava que mai en tindria un.
Volia un gos bonic , petit i sobretot saltador.
Quan jo els demanava als pares em deien NOOOO!!!!!!
I jo no ho entenia,ells deien que donava molta feina i jo el continuava demanant.
Quan anava de viatge sempre mirava les botigues d’animals, m ‘encantava mirar els gossets petits.
Va passar un temps i un dia quan ja no hi pensava els meus pares van arribar de viatge amb un , el portaven embolicat amb una tovallola.
Primer vaig pensar que era un peluix, quasi em moro, quan vaig veure la Txusca, quina sorpresa més grossa!
I d’aquell dia fins avui som dos amigues inseparables.

1 comentario:

iRn dijo...

la xusca es la millor tia la teua millor amiga

Cartell carnaval

Cartell carnaval
Es el meu cartell

AQUESTA JO JO

AQUESTA JO JO

ELS MEUS GERMANS

ELS MEUS GERMANS

La meva super amiga

La meva super amiga

abre de nadal de casa meva

abre de nadal de casa meva

coneversee!

coneversee!