lunes, 9 de febrero de 2009

uoless,,,

ja a passat Nadal!
El festival super bé!
I Com podeu veure ja som 2009!
Hem començat l'any super bé!
El dia dos de Gener una Mila Nadalenca,
I vaig queda tercera cosa que mai havia competit
amb una cursa, a i Irene Blanch segona.
Tambe si no recordo malament han agut molts
partits d'handbol i van molt be, de moment:
- Dos perduts{mora la nova A i Santa teresa}
- Tres guanyats{Mora la nova B x 2 i Santa teresa}
Aquesta setmana contra l'Ascó a saber qui guanyara!
Carnaval esta arribant i al cole l'estem esperant...
Qui sera carnestoltess??
Qui sera¿¿
Aixo esta amb dubte =P!



enga em despedeixoo!
un peto per a tothom i si em mireu el blog comenteuuu!



LAIIAAA_7*

1 comentario:

Aivlis * dijo...

Laia!

Pots ficarme als links?

jo ja et tinc =)

a10 i feliçitats per guanyar el concurs de postals de nadals ^^

t'ho mereixes =D

passat si pots!

-Silvia

Cartell carnaval

Cartell carnaval
Es el meu cartell

AQUESTA JO JO

AQUESTA JO JO

ELS MEUS GERMANS

ELS MEUS GERMANS

La meva super amiga

La meva super amiga

abre de nadal de casa meva

abre de nadal de casa meva

coneversee!

coneversee!